Algemene voorwaarden

Ke Belle, www.kebelle.be is eigendom van Kelly Siebens (hierna ‘de ondernemer’ genoemd) .

Ondernemingsnummer: 0663674691

BTW-nummer: BE 0663.674.691

Tel: 0477/03.54.92

Adres:

Stoppelenbos 32 

1861 Wolvertem

België 

 

Algemene voorwaarden: 

Artikel 1:  Toepasselijkheid 

  • Eenieder die een bestelling plaatst op de website (hierna 'de consument' genoemd), bevestigt door de bestelling een natuurlijk persoon en bovendien handelingsbekwaam te zijn. 
  • Wat niet uitdrukkelijk is bepaald in deze verkoopsvoorwaarden, wordt geregeld door de bepalingen van het Belgische recht. 
  • Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op iedere tussen de ondernemer en de consument tot stand gekomen overeenkomst. De tekst van deze algemene voorwaarden worden voor iedereen ter beschikking gesteld op de internetsite van de ondernemer. Op verzoek zenden wij u een schriftelijk exemplaar. 
  • Door het plaatsen van een bestelling geeft u te kennen dat u met de leverings- en betalingsvoorwaarden akkoord gaat. 
  • Afwijkingen van deze voorwaarden zijn slechts mogelijk indien wij daarmee schriftelijk hebben ingestemd.

Artikel 2:  De overeenkomst 

  • Een overeenkomst tussen de ondernemer en een consument komt tot stand nadat een bestelling opdracht door de ondernemer op haalbaarheid is beoordeeld. 
  • De ondernemer behoudt zich het recht om zonder opgave van redenen bestellingen of opdrachten niet te accepteren. 

Artikel 3: De prijs 

  • De vermelde prijzen voor de aangeboden producten en diensten zijn in euro's , inclusief btw en exclusief handeling- en verzendkosten.

Artikel 4: De levering 

  • De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten. 
  • De ondernemer streeft ernaar om bestellingen binnen 5 werkdagen na ontvangst van betaling ter verzending aan te bieden. Echter, de opgegeven levertijden zijn slechts indicatief. Overschrijding van de leveringstermijn geeft u geen recht op schadevergoeding en evenmin het recht uw bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden.
  • Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt. 

Artikel 5: Ruilen van artikelen 

  • Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende veertien werkdagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument. Hiervoor dient de consument contact op te nemen met de ondernemer via het e-mailadres: kelly.siebens@gmail.com. 
  • Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat (ongebruikt en ongeopende verpakking) aan de ondernemer retourneren.
     De consument staat zelf in voor het financieren van de terugzending. Na melding van de omruiling via e-mail ontvangt u per e-mail informatie over de te volgen procedure.  
  • Indien de producten zich in goede en originele staat bevinden, wordt het bedrag binnen de 14 dagen terug betaald op het rekeningnummer van de klant.  

Artikel 6: Klachten 

  • Na ontvangst van de bestelling dient de consument gebreken onmiddellijk schriftelijk te melden. Mocht een artikel niet geleverd zijn zoals op uw bestelling of niet voldoen aan de omschrijving op de website, dient u dit ons te melden. Dit kan door het sturen van een e-mail naar: kelly.siebens@gmail.com
  • De ondernemer is niet aansprakelijk voor vertraging van een bestelling door Bpost of postNL.

Artikel 7: Annuleringen 

  • Een bestelling kan niet geannuleerd worden nadat het verzonden is.

Artikel 8: Privacy 

  • De door de koper aan ons verstrekte gegevens zullen enkel voor administratieve afhandelingen van de met de koper gesloten overeenkomst worden gebruikt. Deze gegevens worden niet aan derden verstrekt. 

HUISREGELS

 

  • Schoonheidssalon Ke Belle werkt alleen op afspraak, dit om de behandelingen in alle rust te laten verlopen.
  • Gelieve alleen naar uw afspraak te komen.
  • Om u als klant alle aandacht te kunnen geven, spreekt het voor zich dat er geen telefoons worden aangenomen tijdens de behandelingen.
  • Afspraken kunnen gemaakt worden via sms, e-mail, onze Facebookpagina of instagram pagina, de website of gewoon door te bellen. Ik probeer steeds zo snel mogelijk te antwoorden maar op sluitingsdagen en tijdens vakanties ligt mijn agenda opgeborgen.
  • Kan ik tijdens een behandeling jouw oproep niet beantwoorden, gelieve dan een berichtje achter te laten op de voicemail met jouw gegevens en ik bel je zo snel mogelijk terug.
  • Gelieve steeds op tijd aanwezig te zijn voor jouw afspraak. Niemand wacht graag, ook niet de klant die na u staat ingepland. Bent u meer dan 15min te laat? Dan zijn wij genoodzaakt uw afspraak te annuleren en te verzetten. 
  • Een afspraak verplaatsen of annuleren is geen probleem, mits dit 24u op voorhand gebeurd. Gelieve dan ook tijdig te verwittigen.
    Bij het niet komen opdagen zonder te verwittigen zal de geboekte behandeling in kosten gebracht worden.
  • Bij een bijwerking gelnagels afkomstig van een ander salon rekenen wij de prijs aan van een nieuwe set.
  • Betalen kan cash of met bancontact. Achteraf betalen kan NIET.
  • Cadeaubonnen worden nooit omgeruild in cash. Deze zijn tevens één jaar geldig.
  • Bent u tevreden? Vertel het verder.
    Bent u niet tevreden? Vertel het mij en wij zoeken samen met u naar een oplossing!
  • U kan me altijd contacteren via het contactformulier.